Додайте також:
1. Як замовити товар.
Інтернет магазин Dotyk.lviv.ua приймає замовлення 24 години на добу, через кошик замовлень. У випадку додаткових запитань, Ви можете зв’язатись з нами по телефону з 9:00 до 20:00 або ж написати на інстаграм – сторінку: dotyk.zerowaste.
Відправка замовлень магазином виконується щодня (у будні дні). Тому ваше замовлення поїде до вас у день замовлення, або на наступний день після оформлення замовлення. Іноді бувають затримки, проте ми вас про них повідомимо, подзвонивши.
Наші менеджери щодня перевіряють наявність товарів на складі і відзначають ті товари, яких немає в наявності.
2. Доставка.
Доставка здійснюється практично по всій території України. Зручний спосіб доставки та оплати клієнт може вибрати під час оформлення замовлення, в тому числі з оплатою при отриманні.
При отриманні обов’язково відкривайте посилку в офісі служби доставки та перевіряйте її на цілісність!
Після прийняття товару, претензії не розглядаються.
Якість нашого товару ми гарантуємо.
Доставку по Україні здійснюємо транспортною компанією – Нова Пошта.
З вартістю доставки Ви маєте можливість ознайомитись у наших менеджерів або на сайті транспортної компанії.
Ми піклуємося про збереження товарного вигляду і заводської упаковки, тому перед відправкою замовлення клієнтів Dotyk.lviv.ua надійно упаковуються у крафтовий папір.
САМОВИВІЗ: у Львові можна забрати своє замовлення на Мишуги 5 у будні дні з 16:00 до 20:00. Перш ніж прийти, подзвоніть нам і повідомте, коли будете.
3. Способи оплати.
Оплата товарів здійснюється двома способами:
3.1. Наложний платіж.
Цей спосіб оплати можливий при отриманні товару в будь-якому місті України у оператора доставки “Нова Пошта”. Оплату пересилання товару і грошей за товар оплачує покупець.
3.2. Оплата на сайті.
4. Повернення і обмін.
Протягом 14 днів з моменту отримання товару Ви можете гарантовано повернути або ж обміняти товар згідно закону України «Про захист прав споживачів», якщо він не підійшов вам за будь-якої причини. Ми приймаємо до обміну або повернення товар тільки належної якості. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
Що ви не можете повернути
На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні в наступних випадках:
- Вироби, які були навмисно пошкоджені або модифіковані
- Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну.
- Виріб, який ви почали використовувати.
Доставка повернення або обміну відбувається за ваш рахунок.
5. Повернення коштів.
- Повернення коштів здійснюється протягом 1-7 робочих днів після того, як ми отримали товар
- Кошти будуть повернені тим же методом, яким були отримані
- Ми не повертаємо вартість зворотної доставки товару належної якості
- Ми не повертаємо вартість міжнародної доставки.
З приводу будь-яких питань доставки, обміну або повернення продукції прохання писати на e-mail: dotyk888@gmail.com або ж телефонувати за номером: 0660164899